Hukka x Feeniks -referenssitarina

Jos mun pitäis kolmella sanalla kuvailla Feeniksiä, niin sanoisin ehdottomasti ammattitaitoinen, laadukas ja idearikas. Se on ollut mahtava huomata, kuinka innolla siellä tartutaan uusiin ideoihin, ja kehitellään ja heitellään meillepäin ideoita.

– Liikuntakeskus Hukan markkinointipäällikkö Jenni Junnikkala

Olemme tehneet Liikuntakeskus Hukalle paljon erilaisia video- ja valokuvatuotantoja heidän brändiuudistukseensa liittyen. Tässä videossa markkinointipäällikkö Jenni Junnikkala kertoo, miten projektit ovat sujuneet! Ollaan oltu erittäin iloisia yhteistyöstä myös meidän puoleltamme ja päässeet käyttämään luovuuttamme. Valmiista videoista osa löytyy jo Hukan nettisivuilta sekä heidän ja meidän YouTube-kanavalta.

Suurimpana onnistumisena oli brändiuudistuksen pohjalta Feeniksin ideoima ideokonsepti – tutustuimme tarkasti Hukan asiakasprofiileihin ja sen pohjalta loimme konseptin, joka sisältää viisi erilaista videoa. Jokainen sarjan video iskee täsmäiskun suoraan tiettyyn asiakasprofiiliin, nykyiseen tai haluttuun.

Samalla se tuo aitoja ja samaistuttavia lyhyitä tarinoita erilaisista asiakkaista muiden nähtäväksi ja tuo esille sen, että Hukan jäseneksi mahtuu ihan kaikenlaiset ihmiset nuorista vanhoihin, isoista pieniin ja minkä sukupuolen tai vähemmistön edustajana vaan. Heidän arvoihinsa kuuluu olla oululaisten turvallinen ja elämänmyönteinen olohuone.

Erityisen positiivisesti yllätyin siitä, kun nyt tehtiin tuo brändiuudistus, että kuinka hyvin Feeniksillä sisäistettiin se muutos, mitä me halutiiin viestiä sen brändiuudistuksen myötä. Se oli erittäin positiivista nähdä, kuinka sisältö ja kuvamaailma muuttui sen uuden brändi-ilmeen mukaiseksi.